Thursday 30 March 2017

(၁) နာရာ


(၁) နာရာ (Nara)

အဲ့ဒီေန႔က နာရာ ရဲ႕ မ်က္လံုးေတြဟာ မီးေရာင္ေတြတဖ်က္ဖ်က္ျပန္လက္ေနသလိုလက္လက္ထေနတဲ့ ေၾကာင္တစ္ေကာင္ရဲ႕မ်က္လံုးမ်ိဳးပဲ။ နာရာ႕ရ႕ဲမ်က္နွာဟာ ေဒါသေၾကာင့္ ေရစိုေနတဲ့ေၾကာင္တစ္ေကာင္ရဲ႕မ်က္နွာလိုစုတ္ခၽြန္းေနျပီးေတာ့ မ်က္နွာဟာလည္းမည္းေနေတာ့တယ္။ ကၽြန္မကိုသူ႔ထံုးစံအတိုင္း ငယ္ငယ္ကလိုအထင္ေသးဟန္စြက္တဲ့အၾကည့္စူးစူးနဲ႔ၾကည့္တယ္။ သူ႔ထံုးစံအတိုင္း ငယ္ငယ္ကလို ပိႆေလးနဲ႔ေဘးပစ္သလိုစကားလံုးေတြနဲ႔အလဲထိုးတယ္။ ျပီးေတာ့ အနိုင္ရသူဟာသူပဲျဖစ္တယ္ဆိုတဲ့ယံုၾကည္မႈမ်ိဳးနဲ႔လွည့္ထြက္သြားခဲ့တယ္။ အေျခအေနေတြကမွ မတူေတာ့ဘဲနာရာရဲ႕ လို႔ သူ႔မ်က္လံုးကိုေစ့ေစ့ၾကည့္ျပီး ေအာ္ပစ္လိုက္ခ်င္ေပမယ့္ မေျပာျဖစ္ခဲ့ဘူး။ စကားလံုးေတြကို မ်က္ရည္ေတြက်ရင္း အတင္းမ်ိဳခ်ပစ္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္အဲ့ဒီေန႔ နဲ႔ နာရာ႔ရဲ႕စကားလံုးေတြကို ကၽြန္မဘယ္ေတာ့မွ ေမ့ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး။ ေဒါသေၾကာင့္ထြက္လာတဲ့မ်က္ရည္ေတြကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းပြတ္သုတ္ခဲ့တယ္။ ရင္ဘတ္မွာစူးေအာင့္လာတဲ့နာက်င္မႈကို ဇြတ္အတင္းေဖ်ာက္ဖ်က္ယူခဲ့တယ္။ ကၽြန္မရဲ႕မနက္ျဖန္ေတြမွာ အလုပ္လုပ္ဖုိ႔အတြက္ အားအင္ေတြရွိေနရဦးမယ္ေလ။ ဒါေတြကို နာရာသိမွာမဟုတ္ဘူး။ သိခ်င္စိတ္လည္းရွိခဲ့တာမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မဟာ နာရာ့ကို သိပ္ခ်စ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္မထက္အသက္၇ ႏွစ္ပိုၾကီးတဲ့အစ္မတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္တာထက္ပိုတဲ့အခ်စ္မ်ိဳးပဲ။ နာရာ့ကိုကၽြန္မခ်စ္တာဟာ သမီးတစ္ေယာက္ကအေမတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္သလိုခ်စ္တာမ်ိဳးလို႔ ညီအစ္မေတြထက္ပိုခ်စ္တယ္လုိ႔ နာရာ႔ နႈတ္က ဖြင့္ပာေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ သူ႔ရဲ႔သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္မေျပာခဲ့ဖူးတယ္။ အဲ့လိုမ်ိဳး ကၽြန္မဘက္က နာရာ့အေပၚ အခ်စ္ပိုခဲ့ရလို႔လည္း ခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မပိုခံစားရတာပဲ။ နာရာဟာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြအေပၚခ်စ္သေလာက္ ကၽြန္မအေပၚခ်စ္ခဲ့သူမဟုတ္ဘူး။ ေလာကမွာ သတၱ၀ါမွန္သမွ် သံေယာဇဥ္ၾကီးသူကသာလွ်င္ အနာက်င္ရဆံုးျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုသာ ခုအခ်ိန္မွာ နာနာနွလံုးသြင္းရေတာ့တယ္။ နာရာဟာ ကၽြန္မအေပၚ ဘာ့ေၾကာင့္မ်ား အျမဲတမ္းအနိုင္လိုခ်င္ရတာေနရတာလဲလို႔ ကၽြန္မ စဥ္းစားမရဘူး။ ကၽြန္မရဲ႕အားနည္းခ်က္က လူေတြနဲ႔ဆက္ဆံရာမွာ အလိုက္အထိုက္ဆက္ဆံေလ့ရွိတတ္တာပါ။ ကၽြန္မေျပာတဲ့အလုိက္အထိုက္ဆိုတာဟာ ကၽြန္မရဲ႕စိတ္အလိုဆႏၵထက္ပဲ တျခားသူရဲ႕ဆႏၵကိုေရွ႕တန္းတင္မိတာမ်ိဳးျဖစ္တယ္။ သူမ်ားေတြရဲ႕မ်က္နွာေတြကိုဖတ္ျပီးေရွ႕တန္းတင္ရင္းနဲ႔ ကိုယ့္စိတ္ဆႏၵဟာေနာက္ကိုေရာက္ေရာက္သြားေတာ့တာပဲ...။ အဲ့လိုေၾကာင့္ပဲ မိသားစုမွာျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မက်င္လည္ရတဲ့အသိုင္းအ၀ိုင္းမွာျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မရဲ႕ အခန္းက႑ဟာေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားေလ့ရွိတယ္။ ဒါဟာလည္း အေမက ကၽြန္မအစ္မ နာရာ နဲ႔ ညီမျဖစ္သူ မီကီ တို႔ကိုဦးစားေပးတတ္ေတာ့ သူတို႔ကိုမသိမသာဦးစားေပးရင္း ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ဆႏၵေတြဟာ အလိုလိုေဘးေရာက္ကုန္တတ္တဲ့သေဘာပါပဲ။ ကၽြန္မသာ ငယ္ငယ္ကတည္းက ကိုယ့္ဆႏၵကို နည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ေရွ႕တန္းတင္ျဖစ္ခဲ့ရင္(သို႔မဟုတ္) အတၱနည္းနည္းၾကီးျဖစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ ဒီေန႔ျဖစ္ရပ္လုိအေၾကာင္းအရာေတြျဖစ္လာစရာ (သို႔မဟုတ္) ဒီလိုနာက်င္စရာကိစၥေတြ နည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ နည္းပါးသြားမယ္လို႔ထင္မိတာပါပဲ။ ျပီးေတာ့ အခုအရြယ္အထိကၽြန္မအေပၚကို တေစၦတစ္ေကာင္လိုေျခာက္လွန္႔ေနတဲ့ တြယ္ကပ္ေနတဲ့ သိမ္ငယ္စိတ္ဆိုတာ သိပ္မရွိနိုင္ေတာ့ဘူးထင္တယ္။ မိသားစုရဲ႕ခ်စ္ျခင္းေမတၱာနဲ႔လံုျခံဳေႏြးေထြးမႈဆိုတာကိုသာဒီထက္ပိုျပီးရခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ဟာ ခုထက္ပိုျပီးအရြယ္ေရာက္လူလားေျမာက္နိုင္ေကာင္းပါရဲ႕ ။ ကၽြန္မဟာ ခ်စ္ျခင္းတရားနဲ႔မထိုက္တန္သူ ၊ အမ်ားတကာရဲ႕အေလးထားမႈကိုမခံယူထိုက္သူလို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုအျမဲယူဆေနမိတဲ့ သိမ္ငယ္စိတ္မ်ိဳး မရွိခဲ့ဘဲနဲ႔ ဘ၀မွာေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြနည္းနည္းပါးပါးေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ ရွာေတြ႔နုိင္ခဲ့လိမ့္မယ္လို႔ထင္မိပါရဲ႕ေလ။

No comments:

Post a Comment